AJ! min tå..

Jag har fått värsta skoskavet av mina nya jobbeskor, på stortån! Nu efter jag duschade så svider och dunkar det rejällt!

Idag har jag, Izzi och Carol varit på stranden och sschteekt! Snacka om det var varmt! Tempraturmätaren i bilen stod på 26grader, helt sjukt! Jag köpte med mig baguetter från Bullen och Bönan, helt sjutk goda juu :D Och tog med mig lite vattenmelon, så körde vi till hundstranden i Ystad. Mycket lugnare där, dock är strandkanten full med sten och vattnet är inte så fräscht, men vi tog några dopp ändå. Jag blev varm hela tiden, så jag tog många dopp ;)
Vid tre tiden så fick det vara nog, Izzi höll dessutom på att döö. Även om hon låg i brassestolen med skygga av paraplyet och en isklamp :P hehe.
Jag svängde snabbt in på boan och köpte hårfärg och plåster, sen körde jag hem och färgade håret. Jag sitter nu med turbanen på huvet och har inte kollat resultatet än.
Nu ska jag fixa naglarna och lite sånt ;) Imorron blir det jobba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0