en bar?


Jag hittade detta i ett gammalt inlägg som jag har skrivit. Tydligen vill jag lära mig att driva en bar, jag tror att jag tänkte utan att tänka där ett slag :P haha! Fast.. ja, varför inte egentligen. En erfarenhet rikare ;)
Jag håller på att skumma igenom gamla inlägg (i hopp om att hitta en bild på bmwn), faktiskt ganska kul att titta. Och bilderna.. gud, jag har verkligen varit större. Känns nästan overkligt. Jag vet att jag inte är pinnsmal nu, men hallå, 16kilona smalare :P Vare sig det syns eller inte!

Kommentarer
Postat av: Therese

JOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO gumman det SYNS!!! JÄTTE mycket!!!! Du e SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ fin...:D Puss

2010-07-27 @ 09:23:59
URL: http://tezzan82.webblogg.se/
Postat av: pappsen

Helt klart min tös, du e jättefin, o duktig! Klart du kunde drivit en bar, o din stamning e ju mycket bättre, nästan helt borta, bara tyskan o jugoslaviskan kvar he he.

2010-07-27 @ 12:52:47
Postat av: Pauline

Tack så mycket Tessan och Pappa :D

2010-07-28 @ 00:28:26
URL: http://pupsie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0