Trött som ett as

Schiesse vilken dag. Hade mycket folk på lunchen, själv. Eftersom inte den nya killen kom (?!) På kvällen blev det inte så många, men dom ville aldrig gå hem verkade som! Nåja, jag kom hem till slut alla fall :) Jag har så jävla ont i mina ben så jag skulle kunna gråta, så jag får proppa i mig en karta alvedon.
Vilket smarthuvud jag är som har bokat en tid hos frissan kvart över åtta imorgon! Kanske inte så smart med tanke på att jag är tröttare än Gandhi nu och jag ska jobba kväll imorron. Nåja, kanske kan somna i solen imorron om det är fint väder ;) Men det blir nog balkongsolning eller nåt.
Imorron blir det jobb, dock bara kväll så det kan nog bli skönt. Sen jobba på lördag också. Hela fucking dagen...

Du är fin M <3

Kommentarer
Postat av: carol

börja med stödstrumpor, det hjälper! i promise! puss

2010-07-02 @ 08:53:35
URL: http://crolas.webblogg.se/
Postat av: pappsen

just d ja......stödstrumpor..hmmmm....:-)

2010-07-03 @ 14:18:59

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0