God morgon regn

Fy vilken skit väder rent ut sagt! Jag skulle ut och tvätta min framruta på bilen (jag har blivit attackerad av insekter så hela rutan är full med grönt blod.. ööörk) Men det behöver jag inte nu efter det regnar :P
Jag ska alldeles strax göra mig iording, hela huset sover förutom jag. Nu är det dax att stiga upp! Man kan inte sova bort hela dagen ;) Det är ju så "fint" väder, haha! Nä, men Anna kommer till mig om tre kvart och då ska vi bege oss till Nova Lund och shoppa lite. Jag är på jakt efter nya jobb-skor och jobb-byxor. Får se vad jag hittar helt enkelt.


Världens ände, Ystad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0