Goood eftermiddag!

Då har man klarat av några timmars jobb idag också. Jag vaknade i panik imorse och trodde att jag hade försovit mig!! När jag tände lampan var klockan sju (!!) Skit drygt :P haha! Men jag lyckades somna om, men det skulle jag inte gjort, för sen kom jag knappt upp :S Fick stressa till jobbet som vanligt..
Jag ringde till hyresvärden också eftersom jag inte har fått mitt kontrakt än. Självklart hade han missat mig, han bad så hemskt mycket om ursäkt och han skulle skicka det idag så att jag får det imorron, wunderbart :D
Jag har lite beslutsångest på vad jag ska göra denn eftermiddag, jag borde egentligen packa när jag har tid och inte jobbar, men det är sååå tråkigt ju :)

Kommentarer
Postat av: L o t t i i i z z

Ja jag gillade den verkligen :D Men åååh, kostar ju 699 kr! iii! Får nog ta och vänta tills lönen kommer.. bhuhu!!



Du kommer på lördag va :D ?

2010-06-01 @ 15:19:05
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/
Postat av: pappsen

just d! packa va d:-)

2010-06-01 @ 17:22:44
Postat av: Pauline

Ja ja pappa, det är en månad till :P

2010-06-01 @ 20:31:51
URL: http://pupsie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0