Bara en massa svammel

Jobbet gick bra igår, hade en massa folk som sagt ;) Dock klanta jag mig lite så att chefen blev inte så glad på mig, that's me ;) hehe.

När ja kom hem var jag så himla död, och hungrig (är ju inte van att ha så mycket att göra på jobbet ;) hehe) Sen spontan åkte jag till Anna för att ta en öl på Kingan, och jag glömde min mobil! Jag har verkligen inte gjort det på länge! Dock sakna jag bara den när jag åkte tåget för jag var dum nog att lämna av mp3n eftersom jag trodde att jag hade min mobil med mig. Jag kände mig naken, rädd och exposed utan min mobil. HAHA! :D
Där var ingen speciell rolig på Kingan heller, men vi hade trevligt ändå :) Alltid blir nån av oss uppraggade . hehe.

Har ni nu ställt fram klockan en timme? Klockan är egentligen inte halv tolv som min klocka på väggen visar, jag tänkte att jag skulle gå upp i tid idag (vad trodde jag egentligen med tanke på att jag drack igår och somnade typ sex imorse?) Så det är faktiskt kryss i taket att jag är uppe redan vid tolv. Så det så.

Nu ska jag göra absolut ingenting, gött :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0