Go morgon god morgooon!

Visst är det en underbar förmiddag? Solen skiner och fånglarna kvittrar! Hell noo! Skämt och sido, det är dimmigt och kallt. :(
Jag drömde om min vän inatt, det var faktiskt ett tag sen nu. Det var skönt att hon var med i drömmen, jag saknar henne :( Även om det inte var världens bästa dröm, men det var roligt att hon var med. <3

Det är verkligen skit att pelletsen ska ta slut nu när jag är sjuk, då måste jag alltså ta hem mer. Hur jävla kul är det när man är förkyld?! Och tänk om jag inte får någon hjälp idag av dom lathundarna? Nä, dom sista gångerna har jag faktiskt fått hjälp, så jag ska inte smutskasta dom helt :)
Men jag tänkte att jag skulle låta frukosten bottna lite, sen får jag sätta igång !

Ciiiiaaaooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0