Jävla apbilister!

När jag skulle köra hem från Tomelilla innan ikväll, skulle jag köra om en bil (som körde i 70!!) precis då skulle också bilen bakom mig köra om mig och bilen framför! Och vi höll nästan på att krocka! Jag kör om bilen och bilen bakom kör om mig och tvärnitar! JÄVLA IDIOT! Jag fick ställa mig på bromsen för att inte köra in i honom! Vilket jag skulle skitigt i eftersom han betedde sig som ett jävla pucko! Skulle fan kört honom i röven! Han blinkar på mig och jag tutar, blinkar och svär allt va jag kan. Sen kör han in till Lunnarp så jag var tvungen att köra en längre bit för att inte låta han tro att jag bor i lunnarp också :P haha! Så töntig jag är :P
Pappa sitter säkert nu och lägger en förbannelse över mig för att jag inte är uppmärksam i trafiken, men jag ska berätta att vi körde ut samtidigt och han blev sur för det, men det är fan inte mitt fel. Men men, ingen skada skedd alla fall.


Kommentarer
Postat av: Therese

Man ska blinka i GOD tid innan man svänger ut,man ska oxå titta flera ggr bakom axeln innan man kör ut...o joooo jag gör det för jag e skit rädd för att krocka.. Puss o kram

2010-03-18 @ 22:26:52
URL: http://tezzan82.webblogg.se/
Postat av: pappsen

just d min tös!

2010-03-18 @ 23:12:55

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0