Åh Carol!

Jag körde till Carol innan och drack kaffe med henne. Hon ska ju till Florida imorron och jag är nådigt avis på henne! :P Det blev alla fall en massa snack, skönt att prata ut lite också. Guuud va jag kommer sakna dig gumman!
Jag har precis käkat en jätte god kvällsmat också, ja lite sent. Men va fan.. Det blev majskolv till förrätt och sen fiskpinnar, potatis och hollandaisesås, jätte gött :D Jag var så himla sugen på fisk idag så jag var tvungen att köpa hem det. Det var skit länge sen jag lagade mat, saknar verkligen det :S

Nu är jag så himla trött att jag skulle kunna gå lägga mig, det hade varit jätte skönt faktiskt. Jag har ju inte sovit så jätte bra denna veckan, ska jobba imorron så jag behöver lite kraft.


Gänget i Miami.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0