Börjar bli lite bättre på detta

Jag tycker faktiskt att jag börjar bli lite bättre på att blogga nu :)
Det blev en film hos Olof idag med Anna, en film med Family Guy om Star Wars. Den var väl ganska rolig, självklart var Stewie Dart Vader ;) haha!
Min rygg tar verkligen kål på mig! Jag kan för fan knappt böja mig ner! Känner mig som en trött 90åring, eller lika vig som en hörnsoffa. Jag måste verkligen bojkotta denna fucking madrassen! Nu har jag alla fall vänt på den så den är lite hårdare, men detta får fan vara slut snart. Slutar väl med att jag bränner upp madrassen på ett stort jävla bål och stjäler brorens och skrattar som en häxa. hihihihi!

Nu ska jag sova alla fall, tänkte att jag skulle gå upp tidigt imorron (för en gång skull) och bege mig till arbetsförmedlingen så att jag kan få det jävla pappret påskrivet! I need my money you know!
Go natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0