Mobilblogg

jag fick världens bästa bild på gamla snuttan när hon leker med izzis boll :) kan ni tänka er att hon är 16år? Helt otroligt, vi fick henne samma år som vi flyttade till detta huset. Det var några grannpojkar som knackade på och frågade om kattungen var vår som de hade hittat, nej svarade vi, men om den inte har något hem så tar vi hand om henne. Pojkarna gick och knackade på hela byn, senare kom de till oss igen och vi tog henne. Jag kommer ihåg att hon hade ett tuggummi i pälsen, hon kan bara ha varit några veckor gammal, men så söt :) förresten så kvittrar fåglar utanför mitt fönster, klockan är ett på natten! Det är inte för morgon! Det blir förvirring i mitt huvud :p ha ha! Nu ska jag kissa, sen ska jag sova. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: L o t t i i i z z

Åh, vilken fin bild på Snuttis :D

2010-06-01 @ 12:42:27
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/
Postat av: - f

fin blogg

allt väl?

2010-06-01 @ 15:04:45
URL: http://neverserious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0