26 november 2010

God middag!

Jag trodde att jag skulle dö när klockan ringde halv åtta, men jag gick inte upp förrän närmare halv nio och trodde seriöst att jag skulle hinna att göra mig klar till kvart över nio då jag skulle möta Tessan för att gå till frissan, men nej. När klockan närmare sig nio satt jag i badrocken med blött hår och käkade en macka. Så jag kom lite senare, jag skulle inte klippa mig förrän klockan tio ändå. hi hi.
Både jag och Tessan blev skit snygga. Tack Therese Larsson för den fina klippningen! Gud va mitt hår va slitet, nästan så att jag skämdes. Men hon tog inte bort allt det slitna, eftersom jag skulle få jätte kort hår då. Så istället ska jag komma dit nångång i februari och klippa mig :) Kanon! Hela min familj går till henne, det är så himla roligt. Våra familjer umgicks jätte mycket när vi var små och alla vi barn är nästan jämngamla.
Sen körde jag och Tessan & Alicia till bertils och käkade lite, sen körde vi till Bilax, jag köpte en lampa till bilen. Jag och Alicia fikade på lussebulle, min första iår! Sen fick vi gå hem eftersom Tessan lämnade bilen för hon ska byta till vinterdäck. Snuten cirkulerade hela tiden runt Tessan bil när vi var och klippte oss, sen följde den efter oss. HAHA! Tessan höll på att skita på sig :P

Nu ska jag ta det lugnt tänkte jag och värma fötterna lite eftersom mina vinterskor läcker in! Kaaaallt.!


Mmm, jag längtar tills värmen! En månad exakt nu... Wiiiiiie!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ja, de e roligt att hela er famil går till Syrran :)

Vi lekte ju en del allihop när vi va små :)



Roligt att ni blir så nöjda med..hihi.



Kram Angelica

2010-11-30 @ 17:56:55

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0