30 november 2010

Goood morgon!
Och jag menar det verkligen :D Vilken underbar vinterdag! Jag vaknade pigg som en lärka klockan åtta, gick upp halv nio och gick ut med Izzi. Så fint väder :D Solen halvskiner nånstans på andra sidan av träden och det är vindstilla. Det var jätte härligt att ta en promenad faktiskt :)

Igår kom M hit på eftermiddagen. Jag tvättade och väntade på reklamen, denna veckan var en besvikelse. Inte många julerbjudande. Hmm.. Senare på kvällen satte jag upp granen, dock måste jag nog köpa fler kulor och glitter.
Nu ska jag fixa en "räkning-pärm", så att jag kan ha koll på att mina räkningar, den du ;) hehe. Pupsie börjar bli stor nu. haha!

Jag måste nog gå till tandläkaren snart, satan vad tänderna värker nu :S

Kommentarer
Postat av: Linda

hahahaha jag har haft en räkningspärm sen jag var 16 :P till och med index o shit i den :P den du! ;)

2010-11-30 @ 09:36:08
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0