Godnatt

JA! Min bil ska bli lagad! Dock dröjer det nog två veckor till, men det ska ske allafall :)
Sen körde jag hem och bakade lite kanelbullar, men jag lyckades inte idag :S Fick degen för hård. jävla shit.. Nu ikväll har M varit här, jätte mysigt har det varit. Tänka sig vad tiden går..
M: Vet du vad det är för dag på lördag?
Jag: Lördag?
M: Mmmm..
Jag: Öööhm, det är den... 27:e?
M: .. Ja, och vi har träffats i ******* då.
Ååååh, hur kunde jag glömma det? Så gulligt av honom att tänka på det. Annars brukar det alltid vara jag som påpekar det. Det är fan att jag jobbar då :/

Jag beställde klipptid idag, hos en barndomskompis kan man säga :) Och det är rätt roligt hur de yngre definierar morgon. Hon sa att hon hade en klipptid imorron på morgonen, jag trodde hon menade klockan sju-åtta tiden, men det var ju faktiskt klockan tio hon menade. Då jag tycker det faktiskt är förmiddag ;) haha!

Nu ska jag gå lägga mig, som sagt så ska jag klippa mig imorron klockan tio, helt fantastiskt att man kan få en tid så snabbt :) Guld värt ju..
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0