Godnatt

Idag har Lotta varit på besök. Jag hjälpte henne att sy upp hennes lördagsoutfit, det var första gången jag använde min symaskin sen jag flyttade hit. Jag fick till och med damma av den ;) haha!
Sen blev det en runda till systemet, ja Lotta skulle ha lite gott. Såå gott det blev ! :D
Det var jätte mysigt, och äntligen lite kvalitetstid med min lilla storasyster ;) Det var riktigt länge sen.


Bilden från när jag och Anna gjorde det. Dock stekte jag kycklingfilé idag :)

Jag hade nästan glömt att jag ska jobba imorron, jag börjar till och med klockan tio.. Så spännande. Jag ska ta en nattpilla, sen ska jag nanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0