Du dödar mig !

Det gick bra att jobba igår, dock gick allt i snigelfart, förutom då det skulle gå snabbt :P

Efter jobbet körde jag till Anna, hoppade in i duschen, klunkade i mig två glas vin, gjorde mig iordning. Sen gick vi ner till puben :) Där var en jätte läskig man som gillade Anna lite för mycket, han var verkligen jätte full och vi blev inte av med honom. Där var jätte snälla ungdomar (ja, jag är 100år) som försökte hjälpa oss att få bort honom. Vi gick vidare och hamnade på Soft.. det var verkligen inte Annas dag.. När vi skulle gå var där en kille som också blev lite klängig, dock inte som den förra, detta var ganska roligt ;)
Sen blev klockan så mycket att det var tid för mig att ta tåget hem, jag hatar att ta tåget, eller att ha en tid att passa. Jag blir så stressad. Min älskade bil fick stanna i ystad också, jag blev chockad när jag tittade ut genom fönstret. Nån har snott min bil! Nej då :)

Nu ska jag slänga mig i duschen sen bege mig till mamma för söndagsmiddag :)
Har ni ställt om klockan idag? Jag trodde att jag vaknade kvart över tio, men kl var bara kvart över nio!

Burger King.

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha mjo, jätte roligt var det! Sitt i mitt knä! haha dryga människa!

2010-11-01 @ 21:28:02

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0