Hemma.

Nu har jag precis kommit hem, mamma bjöd på en jätte god korvgryta :) Sen mös vi i soffan med en kopp té och mina goda muffins. Tack så mycket mamma för massagen! Ni skulle sett och hört oss. haha! Jag bad mamma lyfta mina ben och puta dom mot mig (jag har för mig att man sträcker ut lite av ryggen då) Men satan va det gjorde ont, och jag skrek :P haha! Sen masserade hon ryggen, vi kom fram till att jag har nog muskelinflamation i ryggen. Skit kul! Jag ska ringa till farbror doktorn imorron alla fall :S

Sängen kallar på mig nu, godnatt och sov gott!


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Tack för en mysig kväll gumsan!

Pontus undra verkligen vad vi gjorde igår...:)

Jag skratta så för mig själv när du gått för de va som att jag skulle byta blöja på dig när jag lyfte dina ben...hahahaha....o sen när jag gett dig massagen bädda jag in dig i filten...min lilla pupsybaby :))))...ska kanske lära till massör :)...tycker det är roligt o givande för man vet att det är välgörande.

Håll mig uppdaterad om hur det går med doktorn.

Pusspuss

2010-10-28 @ 09:24:11

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0