Home at last

Jag hade en riktig myskväll med familjen igår. Mamma, Tessan och Alicia var här och åt kanelbullar. Sen bestämde jag mig för att bjuda dom på mat, det blev hemgjord pizza :) Eller ja, jag hade ett sånt pizzakit hemma, så det var bara att slänga på lite ingredienser. Så medans de andra var ute och lekte på min värdelösa lekplats (en rutschkana, skit kul) så gjorde jag maten. Och så kom Jocce också på besök och fick lite mat i sig. Jaug haur såå myed maud som pappa brukar säga :D hehe.




Jobbet har gått bra idag, lite fler gäster ;) haha! Det kom ett gammalt par som var på en roadtrip, jätte kära var dom verkligen. Stod och prata med dom en bra stund och ville nästan inte att dom skulle gå :P hehe. Tänka sig att det är fredag imorron, tiden går så snabbt.

Nu ska jag göra något vettigt.. typ, inget :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0