Klumpig människa = Pauline

Jobbet gick bra idag också, den gamla danska paret var hos oss och åt. Dom är så himla trevliga och snälla :)
När jag kom hem gick jag ut med Izzi en lång runda, kände att det behövdes. Sen när vi kom hem började jag små pyssa i lägenheten, vilket ledde till nästan storstädning, vilket slutade med att jag spiller ut en halv flaska med allrengörning på köksgolvet och slinker under listerna. Vi hoppas att det inte blir mögel av det :P Dock kan ingen klaga på att det inte luktar gott i lägenheten nu :D Det luktar som en sommaräng :) Nästan så att jag får huvudvärk, haha! Jag har kommit på också att jag är beroende av plastpåsar, vart jag än vänder och öppnar så ser jag massa plastpåsar. Jag får nog gå på rehablitering för det :P

Nu ska jag göra lite korvstroganoff och vänta på ett samtal.

Kommentarer
Postat av: Therese

ÅÅÅhhhh MIN favvo mat-rätt.... :D

2010-10-12 @ 22:00:40
URL: http://tezzan82.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0