God morgon!

Jag försökte verkligen gå upp klockan nio. Jag vaknade halv nio, men somnade om. Klockan ringde klockan nio och jag låg i sängen och titta på tv till halv tio. Det är framgång alla fall! Jag tycker om att gå upp tidigt på morgonen, jag hatar verkligen att sova fram till tolv, då har hela jävla dagen gått och en hel dag kan förstöras för den saken. Jag och Lotta diskutera att det är mycket bättre att vakna vid nio-tiden, för då kan man morna sig lite, äta frukost i lugn och ro. Duscha om man behöver det, och göra sig klar. Och man är färdig vid 11-12 tiden och har hela dagen framför sig att göra vad fan man vill (om man nu är ledig vill säga)

Nåja, vad ska jag göra idag? Jag måste verkligen köpa blomjord innan min växt dör för mig. Jag har inte så gröna fingrar, men jag försöker alla fall :D
Sen ikväll blir det lite jobb :) och imorron ska jag jobba hela dagen.


Förresten, snart är det jul :D Jag läääängtar! Resan till Marockoooo inträffar då också ;)

Kommentarer
Postat av: Carol

Haha du ska se att sarkasmen kommer åter... ;) är bara så glad för alla mina fina saker och grejer med håret för tillfället :)

2010-09-24 @ 23:09:07
URL: http://crolas.webblogg.se/
Postat av: Linda

MARRRRRROCKOOOOO BABY!

2010-09-26 @ 17:42:34
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0