Jävla värdelösa värmeljus!

Idag har jag, bea och dogge-liten varit på boan, systemet och coop. Det var jätte trevligt, jag fick hålla i pengarna eftersom jag absolut inte har mycket kvar, risk finns att jag får leva på nudlar resten av månaden.

Usch så mycket jag har ätit idag, jag tror att jag snart kommer få min mens. Har käkat chips och choklad som bara den, sen hjälper det inte att man känner sig ensam för att jag inte fick träffa Mp idag :( Det kommer väl dröja till nästa vecka innan jag vi kan träffas eftersom vi båda jobbar resten av veckan.

Nu ska jag gå en mil med izzi, känner mig ganska illamående av all chips. Men guud så gott det är :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0