När jag städar stökar jag till det istället

Antinge har jag för mycket kläder, eller så har jag för liten garderob. Det sistnämnda är rätt :)
Jag har letat efter min nycklar till tvättstugan hela kvällen. Jag letade i varenda litet hörn, till och med i kylskåpet. Jag var nära på att ringa hyresvärden och bryta ihop. Vet ni var dom låg? I min nattdukslåda som jag hade städat i nu ikväll!! Jag är så jävla förvirrad så det finns inte! Mer än Gandhi lixom :P haha!
Jag måste köpa en billyhylla snart, eller kasta allt jag har i garderoberna.. hmm..
Nu ska jag gå lägga mig. Jag ska till arbetsförmedlingen imorron förmiddag, jag glömmer det hela tiden så jag måste påminna mig själv hela tiden, drygt :P


Jag känner mig lite retarded idag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0