1 augusti 2011

Så där.. en månad till det är höst ;) hehe. Vi har ju växlande molnighet idag, jag tänkte att jag skulle gå ut på balkongen och få lite färg, sitter ju här med bikinin på till och med. Men solen går i moln hela tiden, så jag vet inte om det är lönt? Jag tänkte faktiskt gå till Välabadet och sola, kanske bada också. Men där är inte en käft, är där ens öppet? Skit samma, känner nog inte för att gå dit ändå.
Vad ska jag göra idag? Jag har tusen saker jag vill göra, men jag vet inte vart jag ska börja :S
Jag var sååå nära att klicka hem min soffa igår, men sen när det kom till betalningen så kom jag på att mina pengar är på sparkontot. Jag skulle göra det hemma hos pappa, så jag kunde ju inte överföra pengar till mitt kärnkonto. Förresten tror jag att jag ska köpa den i mörkbeige istället. Pappa sa att det är lättare att inreda med den, alldeles rätt. Blågrå kanske inte är ett smart drag?

Nä, nu måste jag sätta mig på balkongen medans solen är framme :) Ciiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0