16 augusti 2011

God middag!

Solen skiner idag! Kryss i taket kan jag meddela.
Igårkväll tittade Patrik lite på bilen. Vi åt först ute (läs: utanför garaget på en träbänk) haha! Jag hade beställt dyr gourmetmiddag på Gun's grill, men tydligen var inte maten lika god som min hemlagade mat ;)


När värmeplåten ska skruvas på.

Idag skiner solen! Lite skönt är det faktiskt. Synd att man ska jobba idag :/ Hade fan kunnat vara ledig idag också ju! Det hade vi behövt.
Jag måste få rätt på mitt dygn .. eller rättare sagt, jag måste kunna somna in snabbare. Att somna klockan två på natten, sen "sova" till klockan elva funkar inte. Inte i längden alla fall :)
Nu ska jag slänga på ett face, sen ska jag bege mig till jobb :) Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0