20 augusti 2011

Gud, vilka intensiva timmar det var nu på kvällen. Känner mig helt slut i huvet.. Jag stod och yra för det sista sällskapet som satt kvar, haha! Men dom förstod mig. Vi sprang ju som huvudlösa hönor hela tiden :P Och det värsta jag vet är när ett stort sällskap ska betala varochenförsig eller parvis.. Men va fan! Ta allt på en nota och dela upp det sen! Hur svårt är det? Det tar ju dubbelt så lång tid för oss.. Plus att gästerna har tidspress för dom ska iväg, som ikväll.. Alla skulle till Tattoo och alla skulle betala typ samtidigt.. Igår sa ett sällskap till mig "Vi vill faktiskt ha notan nu för vi ska till tattoo och det börjar faktiskt klockan åtta" Ärligt talat så är det inte mitt problem att ni har bråttom, då kunde ni kommit lite tidigare så att ni hade tid på er att sitta ner i lugn och ro.. och dom ser väl att jag har röven full att göra?! Sånt gör mig toooosig! Folk tror att servitris jobb är så jävla enkelt, men ack så fel dom har..

Nä, jag får väl lugna ner mig.. Som vanligt sitter jag hemma och tar ett glas vin.


Seriöst, denna bilden äcklar mig.. Det är som att dom har satt kvinnohuvuden på manskroppar. Bläää!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0