3 augusti 2011

Det har inte varit en bra dag på jobbet. Mycket folk stressigt, en sjuk Anna, och plus att jag tappade en liten bricka med glas som gick i sönder. Åh herre gud, sen efter det var inte mitt humör på topp. När vi stängde fick jag ringa en taxi till sista sällskapet, dock ringde jag fel och kom till någon Tomas. Förlåt att jag vara la på, men jag blev rädd :P haha! Jag brukar ju inte ringa till taxi, så jag har knappt nån aning om vilka nummer det finns.
Jag träffade världens sötaste skåneterrier idag på jobbet. Farmor hade uppfödning på såna en gång i tiden, vilket jag knappt kommer ihåg, men så var det. Men denna var så söt och lugn, det är ju faktiskt inte den första som har kommit till jobbet. Jag har ju sagt att min nästa hund (inte för att Izzi någonsin kommer försvinna:( buhu.) ska inte alls vara lik Izzi, till utseendet. Plus att jag vill ha en med mindre päls. Även om det är supergosig att gosa med :)


Är dom små liven inte söta? :D

Nä, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0