6 augusti 2011

Jag tänkte att jag skulle skriva en snabb rad här.
Igår tänkte jag att jag skulle vara uppe lite längre så att jag kunde sova lite längre eftersom det blir en väldigt sen natt på jobbet. Men detta puckot råkade vara upp till fyra imorse! Det var inte riktigt meningen, jag tänkte senast två liksom. Ajja, jag vänder rätt på det sen :) Sen var där en idiot som messade mig vid åtta tiden. Vem faaan är uppe så tidigt en lördag?!
Pappa och Pontus har precis varit här och hämtat byrån och tvbänken. Skönt att man blev av med det :) Men istället fick jag två lådor med gamla grejer som låg och skräpade ute i Lunnarp, plus att den ena lådan är moster beckas :P
Nä, om man kanske skulle ta och göra sig iordning för jobb. Det kommer bli en lång natt :( Usch, jag fasar för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0