Om jag låtsas att jag bryr mig när du köper dina skor?

Är jag tragisk? Börjar jag bli gammal och tråkig? Jag sitter hemma en fredag. Vi slutade relativt tidigt och vi börjar inte så tidigt imorron. Men ändå beslutade jag mig för att vara hemma istället. Jag är ju ganska trött, men fan.. jag hade ju kunnat sitta på puben eller nåt, inget avancerat. Nä, jag pallar inte.. Speciellt inte nu när jag har krängt en speciallare (stekt dubbelmacka med ost och ett stekt ägg), lite chips och en glass, plus att jag dricker ett glas vin nu.
Jobbet gick annars bra idag. Jag och Anna är grymma ;) haha! Allt gick ganska smidigt faktiskt, inga större katastrofer. Dock är det mycket mer imorron, så jag ber till gudarna att det kommer gå smärtfritt.. lite alla fall. Åh vad jag hatar Tattoo :P haha! Jag längtar tills det är över!
Påtal om det.. Jag vill ju tatuera mig igen, jag vet precis vad och var jag ska ha. Nu ska jag bara få tummarna ur rumpan och gå ner och beställa en tid :)
Nä, jag ska dricka upp vinet sen blir det sängen.. Det var ännu mer tragiskt sagt va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0