7 december 2011

God förmiddag!

Tänka sig att jag var vaken vid sex tiden, steg upp kvart i sju. Mattias låg i sängen helt chockad "vad gör du?!" haha! :P Jag kunde icke somna om, jag låg i tre kvart och bara vände på mig. Så jag gick upp och gick ut med hundarna, sen tände jag lite värmeljus och satte igång kaffe till Mattias, tror ni att han går upp? Näää. Tänkte jag att vi skulle ha en mysstund. haha! Vid åtta kunde jag inte hålla ögonen öppna längre så att jag la mig i sängen med M och somnade.

Igår blev det lite jobb, sen storhandling på willys. Okej, det blev inte så mycket. Men jag glömde att köpa socker! Jag tänkte ju göra lussebullar, får göra det idag istället. Jag har bättre med tid :)
Sen körde vi till mitten av skåne och köpte en ännu en 850 glt. Skit fin och billig! Han som vi köpte den av kom från en speciellfamilj, jätte snälla :)
Jag tänkte att jag snart ska köra en runda till Boan och se om jag kan hitta nåt kul, kanske julklappar? :P Och hårfärg! Moster måste färga det till mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0