7 februari 2011

Jag och P skulle ha en myskväll igår, det blev inte så mycket av det, för jag somnade på soffan innan klockan tio! Herre gud, jag måste ha varit trött? Sen vaknade jag halv två och rystade om P och sa att vi skulle lägga oss i sängen. Inte nog med det, när han skulle gå till jobbet blev jag pigg, men efter en stund blev jag trött och somnade om igen. Vaknar av väckarklockan kl 8, men stänger av den. Sen vaknar jag av att P ringer mig halv elva. Vad är det med mig egentligen? :P

Nu ska jag göra mig iordning för jobbet :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Alltså jag har vart likadan sen jag kom hem från Marocko. Helt sjuuuukt trött typ jämt :S

2011-02-07 @ 13:51:01
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0