Godnatt

Det blev en mysig stund hos pappa i eftermiddes. Bea hade bakat gigaauuntiska "kanelbullar", jag orkade knappt en, plus att jag hade med mina också ju ;) hehe. Men hennes var också goda :)
Sen körde jag och P för att handla hem lite mat, och sen gick vi och fixade mat hos grannen. Ja vi stod skit länge på konsum och visste icke vad vi var sugna på, och klockan var nästan halv åtta. Så laga nåt orkade vi inte. Ja lata får man vara på en söndag :)

Vad ska jag göra imorron? Boka tid hos frisören, leka med Lotta? Kolla kontot om där kommer in lite stålar, färga ögonbrynen (dom är obefintliga igen när jag inte målar dom)

Godnatt och sov gott folket!

26;BK

Kommentarer
Postat av: pappsen

jäpp, blev en riktig kanelbullekväll.....men det gilla vi :-)

2011-02-28 @ 12:18:17

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0