Godnatt

Nä om jag kanske skulle försöka sova. Det är jobbigt att sova själv när man är van att ha P bredvid sig :(
Det är jobbigt att varje gång man lägger sig börjar man tänka, får inte ro i kroppen. Börjar tänka på vilket jobb man vill ha, för det är något jag tänker på nu hela tiden. Vad jag vill bli. På tisdag ska jag på studiebesök på en yrkesförarutbildning och börjar få second thoughts om jag verkligen vill bli lastbilschaufför. Jag vill bli så mycket, men jag börjar tänka på om jag verkligen klarar just det jobbet, om det är lönt med en lång utbildning för att sedan inte fortsätta. Slösa tid när man egentligen skulle lägga den tiden på nånting annat. Jag är så förvirrad nu att jag vet inte vad. Ett jobb måste jag ha, men vad är det jag vill göra resten av livet?

Kommentarer
Postat av: Anonym

är helt säker på att du med den olssonska envisheten kan klara av en utbildning och bli lastbilsförare. kram, faster ulla.

2011-02-05 @ 17:40:38

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0