Hej era fisar

Så, nu är jag lite på humör för att blogga nu när jag har en macka eller två i magen :)
Dagen har gått bra, var på jobbcoachingen i vanlig ordning och det var lika meningslöst idag också. Men vi hade ganska roligt, man har ju skapat nya kontakter som det så fint heter!
Sen körde jag till åkes däck och fick mina däck pumpade, det behövdes verkligen. Såg ut som att jag hade pumpa på däcket, som jag säkert hade fått om jag hade kört en meter till :P
Nu sitter jag hemma. I min lägenhet, känns som att jag aldrig är här. Saknar ju mitt lilla krypin :)
Nån som är äcklig är Jockeboi som var med i Kungarna i Tylösand, jag var precis inne på hans blogg och det var kiss och bajsskämt. Han berättar om att han kissade i ett mjölkpacket för att han inte orkade gå till toaletten. Uuuurk!
Vad ska jag göra nu? Diska kanske.. eller något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0