12 januari 2011

God morgon! eller nåt..

Jag vaknade halv tolv, fuck jag har ändrat på dygnet igen. Linda försökte väl att väcka mig tjugo över nio med ett sms, men jag lyckades att somna om. Hon skulle bara berätta för mig att jag hade smittat henne med min förkydning, så går det om du ska dricka ut samma flaska som mig :P

Väntar, väntar och väntar.. Om inte min väska kommer innan klockan fem idag så blir jag riktigt, riktigt ledsen. Och arg för den delen, jo jag kan bli arg faktiskt. Tro det eller ej :) Det är så jävla typiskt att jag har tvättid mellan tolv och fyra idag och nästa tvättid är på söndag. I need my kläääädeeeer! och allt annat. Vill ju också visa vad jag har köpt där nere :)

Julen, det känns som att jag har missat två veckor av den nu när jag har varit borta. Men det är kanske dax att plocka ner den?

Nä nu har det tagit mer än en timme att skriva detta lilla inlägget. Nu måste jag göra nåt vettigt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0