26 januari 2011

God middag.

Gårdagens jobbcoaching var meningslös.. eller ja.. jo meningslös. Fast den ena coachen är ganska rolig. Han ska hjälpa att sälja oss, vi skulle gå och suga en dator, om vi inte kunde kunde vi komma till han och få hjälp. HAHA! Snacka om att det blev garv i salen :D
Sen var jag lite praktikant hos P, följde med han i lastbilen en stund :D
Efter det körde jag hem och sen stack jag upp till mamma som bjöd på mat. Tack <3 efter en stund kom Lotta också, så det blev värsta familjeträffen :) Vi småplanerade pontus student, eller ja .. skrev upp vad som skulle göras och köpas så att man har lite koll, sen spådde mamma oss hur många barn vi skulle få och vad. Jag ska få en flicka, pojke, flicka :)

Nu ska jag göra mig iordning och leka lite praktikant igen :) Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0