28 januari 2011

God morgon.

Det var en jätte mysig kväll hos mamma igår, hon bjöd på jätte god köttfärssås. Sen satt vi som två "anna"-degar i soffan och bara va. Jätte skönt, ja vi pratade faktiskt. Men sista halvtimmen var vi helt inne i Antikrundan, det är ju ganska spännande, förutom Knut Knutsson. Alltså han är ju för fan värre än Peter Jidhe, jag hade blivit knäpp på honom om jag hade pratat med han!
Nu ska jag faktiskt gå och sola solarium, eftersom den lilla färgen som jag fick nere i Marocko börjar blekna. Och jag måste ju se lite brun ut på lördag då jag ska träffa hela släkten ;) haha! Man ska ju faktiskt kunna se att jag har varit i Afrika och inte Tyskland :P


Förresten så är det snooorkallt idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0