Godnatt

Det var länge sen jag skrev ett godnatt inlägg faktiskt. Har inte haft tid ;)
Jag vill verkligen inte in till den dära jobbcoachingen imorron, jag tycker det är slöseri med tid. Allt jag gör där kan jag göra hemma. Och framförallt är det onödigt med bensinen, jag har inte råd att köra till ystad tre gånger i veckan, jag får ju ingen ersättning! Så jävla tramsigt. Nä jag hoppas att ett jobb ringer snart, jag klättrar på väggarna och får magsår.
Jag har nästan precis kommit hem från P, den lille stackaren har fått ryggskott. Jag har bestämt mig för att göra flygande jakob nångång i veckan, har aldrig ätit det så det ska bli intressant :)
Nu ska jag gå och lägga mig, det blir en tidig morgon. Jag kommer dööööö!

Kommentarer
Postat av: Therese

Det tycker jag du ska! Gjorde Flygande Jakob igår och åt det till lunch idag, så gott! :9 ;)

2011-01-24 @ 19:00:50
URL: http://therance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0