Mys eftermiddag med Marre

När jag skulle gå och köpa lite jäst och mjölk på konsum så träffade jag på Marre, vi gick genom hela konsum och snackade. Hon körde mig hem och jag bjöd på kaffe, det är så himla länge sen vi träffades och det var verkligen kul att prata med henne igen. Det är skönt att kunna ha nära vänner som man kan prata med närsomhelst även om man inte har träffats på bajslänge. Jag tror att det var senast i somras vi träffades, helt sjukt, ändå så bor vi inte långt ifrån varandra men det är jobben och sånt som spelar roll.
Nåja, så vi tog hela eftermiddagen till att dricka kaffe och snacka skit. Så nu äntligen har jag börjat på mitt brödbak som jag egentligen skulle göra när jag kom hem.
Jag ska se om jag hittar nåt i frysen som jag kan äta. Hungrig till tusen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0