Sola i solen

Snacka om att det var skönt att sola. Jag solade i hela 17minuter, jag tänkte att det var lika bra. Jag kan inte vara en blekfis ju ;) Städerskan var där och städade, och jävlar var hon var snackosam. Hon skulle berätta om alkolisterna som brukar komma in och dricka öl där, tonåringarna som gömmer sprit där. Självklart också att där är folk som brukar bajsa och kissa i soptunnorna. Jag undrar vad folk håller på med egentligen, har dom inget bättre liv? Äckligt alla fall!
Jag har precis kommit hem efter en runda med Izzi, det är så härligt att solen är framme så man vill ju knappt sitta inne och fisa. Jag hoppas att Iz snart blir friskare så att vi kan ta våra långa promenader, hon är redan jätte pigg. Men man ska vara på den säkra sidan tycker jag, ska inte äventyra det lilla livet ju :)
Nu ska jag snart ta och dusch och göra mig iordning, det blir mys med P och hans kompis med son ikväll. Vi ska laga flygande jacob, så det ska bli kul. Har ju aldrig gjort det innan :D
Jag känner nästan att jag har en förkylning på gång, jag hoppas inte på det!


Såna här soliga dagar längtar man tillbaka till Marocko, där man faktiskt kunde sola på normalt sätt :)

Kommentarer
Postat av: Linda

HAHA att det var snorkallt i poolen berättade du minsann inte ;)

2011-01-28 @ 15:47:40
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0