23 juli 2011

Jag ska bara skriva en snabb rad. Som vanligt är det jobb som gäller idag, det är underbart att jobba själv alltså. Vi hoppas på en lugn lördag, okej? Förutom när pappa och bea kommer, ska ni bli fulla så får ni betala därefter ;) haha!

Igår blev jag så rastlös när jag satt här framför datorn med mitt glas vin, så jag fick ett fem i två ryck och började fräscha till mig och gick ner till celticbaren där Mamma, Therese och moster Becka var. Även om jag var aptrött så var det mysigt att komma ut. Som min chef sa "Detta börjar bli lite tjatigt att träffas så här mycket" hahaha! Självklart så skämtade han ;) Eller?

Nu ska jag fixa håret och så, och sätta två tändsticker till ögonlocken så att jag håller mig vaken. haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0