28 juli 2011

Gud vilket tråkigt väder. Hur kan det bara växla om så? Det till och med åskade för en timme sen när jag fortfarande låg i sängen. Jag hör direkt när det regnar, det hörs på ett speciellt sätt när bilarna kör förbi. Jag gjorde samma sak när jag bodde kvar i Lunnarp, tänka sig att jag kunde höra bilarna från vägen som är en bit bort.

Jobbet gick bra igår, inga större katastrofer. Mycket folk hade vi, det kom liksom hela tiden så vi hade knappt tid att äta. haha! Det var ju strålande väder också, man svettades som en gris :P haha!

Nu tänkte jag göra nåt vettigt.. Dammsuga? Diska? sätta ihop lite ikeamöbler? Jag har ju två timmar till tills jag ska köra till jobbet :) YEAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0