Jag känner mig bränd

Nu sitter jag här i mörkret, jag orkar tydligen inte tända en lampa innan jag satte mig i soffan och nu orkar jag inte resa mig igen. haha! Snacka om att jag är slut som människa ;) Det ska bli underbart att vara ledig imorron. Dock ska jag vara hos frisören halv tio, så jag måste ju upp tidigt ändå. Men det gör ju ingenting egentligen, då sover jag inte bort dagen ;) haha!
Undrar vad jag ska göra imorron? Ta dagen som den kommer helt enkelt :) Känner redan hur stressad jag blir av att det bara är en dag och man ska hinna med hur mycket som helst. Men herre gud, jag blir stressad om vindrutetorkarna på bilen går för snabbt också. haha!
Usch, jag måste nog ta en dusch.. Mina fötter stinker. haha!

Alltså visa en grillreklam nu när det är så dåligt väder är som att visa ett barn godis men inte ger det till den. Taskigt! Jag vill ju kunna grilla i fint väder :(

Nä, nu ska man kanske göra nåt vettigt.. Sova?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0