1 Juni 2011

Välkommen Juni Månad! :D
Jag sitter här i min bikini och ska alldeles strax bege mig för att hämta upp lotta och dra till stranden, premiär! Dock är vi nog ganska dumma i huvet eftersom det blåser ganska mycket, men vi får hitta lä :) För till stranden ska vi!

Jag är överlycklig! Jag hittade nässpray i min förra väska. Jag har fått lite nästäppa nu dom senaste dagarna och jag har glömt att köpa det varje gång jag har varit och handlat. Och nu slipper jag :D

Nä nu ska jag packa väskan och slänga i mig ett par mackor, underbart att jag fick lingonveckan idag också! IGEN?!


Förra sommaren då jag och lotta var i Sandhammaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0