17 juni 2011

Jobbet gick bra igår. Efter det körde jag hem, släppte ut Izzi sen begav jag mig till Lunnarp och hämtade upp bea. Vi körde och handlade lite, när vi kom ut från boan såg jag Tony. haha! Jag gick till bilen och knacka på hans ruta, "Förföljer du mig?!" Men så var ju inte fallet :)
Jag var så himla trött när jag kom hem, jag skulle egentligen göra spagetti och köttfärssås. Men jag palla fan inte. Istället blev det mys hos Lotta och Baz. Det blev grillat :D Yeah! Denna gången grillade jag och Tony hamburgare. Det är ju så gott! När det skulle bli filmdax ville de andra se skräckfilm. Jag totalvägra. Jag klarar verkligen inte det, och speciellt inte igår när jag var så satans trött och nerverna var inte på topp.

Idag har det inte hänt för mycket. Jag vaknade pigg som en lärka, men ganska seg i kroppen. Vi körde till boan för att köpa antennkabel för visar sig vara för kort så nu kommer jag väl snubbla på den så att tvn ramlar ner på golvet. Tur att jag tog försäkring på den ;)
Jag har färgat Tonys hår också, det blev mörkbrunt. Som mig :D hehe. Han blev jätte fin i det!
Nu ska jag snart laga lite mat, sen blir det jobb. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0