Förberedelser inför imorron.

Jobbet gick bra idag, fast booooring!
Körde till arbetsförmedlingen direkt, sen körde jag och Tessan ut till Lunnarp och hämtade Bea och Dogge. Sen körde vi och handlade inför imorron. Så det sista är shoppat :D Underbart! Nu är det bara till att laga grejerna också. Färsen har jag blandat och ställt i kylen så att den kan stå och gona sig en stund. Sen imorron ska jag koka potatis, ägg, steka prinskorvar. Ja lite allt möjligt.. Jag hoppas att jag slutar nåt så nära i tid så att jag hinner det också :P haha! Jag får nog göra allt idag och så kokar jag potatisen imorron. Eller nåt.. Jag älskar att fixa och dona med mat. Men det är mycket trevligare att faktiskt ha tid med det också (!)


Mina fina balkongblommor :D


Så skönt att slippa den stora klumpiga stereon. Även om den är den bästa! Nu känns det alla fall lite luftigare.. och nej jag tog inte bilden kvart i sju på morgonen. Jag har inte ställt in den än. Ni vet bättre än så att jag inte är uppe vid den tiden ;)

Nu ska jag göra nånting.. jag vet inte bara vad.. diska eller nåt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0