Jag punkterade mina öron när jag snöt mig.

  • När jag snöt mig innan så pep det som fan i öronen och så blev jag helt yr. Kanske var nån vaxpropp eller nåt.
  • Det är ju jätte fint väder idag! Och jag har INGEN lust att vara ute i värmen.
  • Min reklam har inte kommit än! Jag som vill shoppa lite mat.
  • Jag måste verkligen diska.. och dammsuga.
  • Jag var jätte rädd för att jag hade tvättid idag, och sprang ner och tittade i tvättstugan. Inte förrän imorron, YES! Jag har ingen lust att tvätta idag!
  • Jag och Tony har börjat vår "dietvecka", men jag började min med lite chips.
  • Jag saknar honom :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0