13 mars 2011

God morgon.

Gårdagensjobb var dötrist, och när det väl hände nåt så gjorde det. Eller ja, vi fick inte 20pers på samma gång, men tillräckligt för att jag skulle springa lite.
Idag är jag mer död än levande. Gissa vem som har fått en förkylning till?! Pauline Olsson! Imorron måste jag gå till doktorn, för detta är min femtoelfte sen i höstas. Jag orkar inte vara sjuk mer! Nåt är ju fel på mig! Jag skulle kunna börja gråta faktiskt.
Jag har sovit tio timmar cirka, och jag är fortfarande lika trött som när jag somnade. Känner mig inte ett dugg utvilad, febervärk i kroppen, huvudvärk, ont i halsen och slem i lungorna. Jag dööööör!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0