21 mars 2011

God morgon

Min natt har varit hemsk! Jag skojar inte. När jag kom till P igår så märkte jag att jag hade "växtvärk" i benen, sen när jag skulle lägga mig så blev det bara värre. Jag masserade benen, la filtar runt om för att dom skulle bli varma, jag gick upp och gick lite, jag försökte vagga mig till sömns. Ja till sist somna jag. MEN! Jag vaknade ett par timmar senare och då var värken tusen gånger värre! Seriöst, jag var två minuter ifrån att ta kökskniven och aputera min ben! Denna gången tog jag faktiskt en värktablett, för jag visste att det inte skulle gå bort på nåt annat sätt. Jag har aldrig haft så ont, jag grät av smärta. Hemskt!

Jag har sovit nästan 12timmar, vad är det med mig?!

Nu ska jag "söka" lite jobb.


Österrikiskchokladpudding med vindruvor, grädde och strössel :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0