Åh herre min skapare!

Jag kan säga att jag är sååå glad för att jag är hemma! Dagen på jobbet var verkligen pest och pina. Inte för att vi hade mycket folk, men vad jag än gjorde fick jag huvudvärk, jag mådde illa, och träningsvärk i lårmusklerna för att jag hade gjort low low low igår kväll (alltid lottas fel). Jag måste lära mig att INTE dricka dagen innan jag ska jobba!
En konstig sak är att jag har craving för majonäs idag, måste ha det hela tiden. Ja, jag har aldrig påstått att jag är normal :) Fan, en hamburgare nu hade suttit fint, eller en pizza :D
Jag mådde faktiskt bra igår, och jag tyckte att jag inte blev full. Jag hade ätit normalt under hela dagen och tog en korv innan vi körde hem från Öja, jag kunde stå på benen och prata normalt. Ändå fick jag denna otroliga baksmällan! TACK DU!
Nu ska jag äta mina jävla mackor med kalkonpålägg och majonäs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0