Dagens i-landproblem

Jag har ingen aning vad jag ska ha på mig ikväll. Ja kläder blir det, men vad det vette fan. Jag tittade i min blogg om jag hade nån snygg outfit, men jag kom på att det är ju fotobevis på dom, så det kan jag inte ha. HAHAHA! Nä, skämt och sido.
Och jag har kommit på (när jag tittade i min blogg) att jag saknar flera klänningar! Katastrof! Var är dom liksom?
Jag vet inte om jag känner att jag vill ha en klänning på mig ikväll. ÅH! Beslutsångest!


Kan jag inte gå med min morgonrock?
Förresten så ser mitt hår ut när jag inte har plattat eller fönat det. Snygga lockar ;) Grr!

Kommentarer
Postat av: Linda

HAHAHAHA saknar ditt Marocko-afro på morgonen. Minns du första gången jag såg det? Kommer du ihåg reaktionen. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA semesterminne! :D :D :D



Ååååh choklad ja. Fyfan vad sugen jag äääääääär! Speciellt på en såndära. Sen när jag insåg en sån liten jävla bit innehåller 250 gram så försvann suget direkt...



Jag blir inte rädd nu när jag tappar vikt. Utan blir mer chockad över att jag inte sett nåt innan :P

2011-03-05 @ 14:41:13
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0